Zadzwoń do nas +48 696 215 858 lub umów rozmowę

Jeśli szukasz auta osobowego, klasy wyższej-średniej, cenisz sobie skandynawską surowość i lodowatość, oraz lubisz design podobny do kokpitów w samolotach, Saab 9-5 jest idealnym autem dla Ciebie.

Saab 9-5 I YS3E

Po raz pierwszy pokazany w 1997 roku, jako następca flagowego modelu 9000. Konstrukcję oparto o płytę podłogową koncernu General Motors o symbolu GM2900, znaną również z modelu Opel Vectra B. Wnętrze auta, zaprojektowano głównie kierowcy poprzez zwróconą deskę rozdzielczą w jego kierunku. Design wnętrza auta ma wiele odwołań do samolotów. Test Euro NCAP udowodnił bardzo wysoki poziom bezpieczeństwa auta. Saab 9-5 uzyskał wówczas 4 gwiazdki na 4 możliwe. Od początku Saab 9-5 był tylko z jednostkami doładowanymi. Początkowo dostępne były: 2.0 T – 150 KM, 2.3 T – 170 KM i 3.0 T – 200 KM oraz silniki Diesla: V6 3.0 TiD – 176 KM i R4 2.2 TiD – 120 KM. W 2000 pojawił się silnik 2.3 T – 230 KM. W 2004 roku powstał silnik 2.3 T Aero o mocy 250 KM. W limitowanej wersji pojawił się model Performance 2.3 T o mocy 305 KM.

Saab 9-5 I FL

To tak naprawdę druga modernizacja auta. Pierwszy raz pokazana na targach motoryzacyjnych we Frankfurcie w 2005 roku. Zmianie uległy: przednie reflektory, atrapa chłodnicy, zderzaki oraz tylne lampy. We wnętrzu zmieniono panel centralny deski rozdzielczej, kierownica oraz boczki drzwi. Wprowadzono również silnik BioPower o pojemności 2 l i mopcy 180 KM, napędzany bioetanolem. W 2009 roku chiński Beijing Auto kupiło prawa do produkcji II generacji modelu Saab 9-5.

Saab 9-5 II NG

Swój debiut miał na targach motoryzacyjnych we Frankfurcie w 2009 roku. Samochód nie ma nic wspólnego z pierwszą generacją pojazdu. Zbudowane na przedłużonej płycie koncernu General Motors o nazwie Epsilon 2, na której powstał również Opel Insignia. Charakteryzuje się masywną stylistyką. Tył auta posiada tylne reflektory z technologią LED. Zegary pojazd, swój wygląd, dalej czerpią z tematyki lotniczej. Przednie światła, zrobione zostały na kształt brył lodu. Produkcje auta zakończono w 2012 roku z powodu upadłości producenta. Saab 9-5 II NG wyposażony był w następujące silniki benzynowe: 1.6 T 180KM, 2.0 T 220 KM, 2.0 T BioPower 220KM, 2.0 T XWD 220 KM, 2.0 T BioPower XWD 220KM oraz 2.8 V6 T XWD 300KM. Posiada również silniki wysokoprężne : 2.0 TiD 160KM, 2.0 TTiD 190KM oraz 2.0 TTiD XWD 190KM.

W prezentowanym modelu Saab 9-5 zostały użyte następujące elementy instalacji gazowej DIGITRONIC AUTOGAS:

ECU – DIGITRONIC AEB MP32

REDUKTOR – DIGITRONIC TOMASETTO AT09 NORDIC LPG

WTRYSKIWACZ – DIGITRONIC AEB POLYMER 4 CYL

FILTR GAZU – DIGITRONIC FL01

KONFIGURUJ SAMOCHODOWĄ INSTALACJĘ GAZOWĄ DIGITRONIC

NAJBARDZIEJ DOPASOWANĄ DO TWOICH POTRZEB

Chcesz lepiej poznać produkty DIGITRONIC AUTOGAS?
lub zadzwoń do nas